Blog destinat iubitorilor de table si backgammon.

Oscar Carlsson vs Jakob Holdt Simonsen,preliminariile WSOB 2009


Urmeaza tot un meci din preliminariile WSOB 2009,unde se intalnesc Oscar Carlsson si Jakob Holdt Simonsen.
Rasturnari de situatie care arata de ce se spune ca backgammonul este „the cruelest game”.

Enjoy,si va astept cu intrebari sau comentarii!

Un răspuns

  1. Am urmarit jocul . Jocul a inceput destul de bine pt Simonsen care si-a construit frumos casa , cu toate ca Carlson a reusit sa iasa cu amundoua piesele de la el din casa . Simonsen scoate o piesa a lui Carlson si cu o casa destul de plina , se anunta un joc favorabil lui . Insa in minutul 4.29 al filmuletului , soarta meciului se intoarce , atunci cand Carlson reuseste sa intre de pe bar cu 2-1 .
    In minutul 4.50 al filumului Carlson executa un 5-5 , care deloc nu imi place . Eu as fi jucat 15/5(2) . Nu mi se pare prea corect sa ia de la 6 si sa faca poarta la 1 , asta tinand cont ca are multe piese in zona neutra si or sa-i trebuiasca ancore la 5 si 6 .
    In minutul 7.13 al filmului , iar Carlson mi se pare ca face o greseala neadmisibila . Acel 5-2 trebuia jucat clar poarta la 4 . Nu lasa decat un sg zar prost : 5-2 . Mutarea lui se aplica daca nu avea piesele de pe punctele 13 si 15 , dar asa nu vad de ce a jucat asa . Le-a protejat piesele din imediata apropiere dar celelelate le-a lasat balta si s-a si vazut , pt ca a fost scos cu 6-2 . Acolo jocul a fost decis si Simonsen a castigat un joc dublat .

    13 noiembrie 2010 la 9:17

Lasă un comentariu